Vraag naar Hosted Voice diensten overtreft verwachtingen fors.

In de afgelopen maanden overtrof de vraag naar nieuwe Hosted Voice diensten de verwachtingen fors. Hosted Voice maakt investeren in eigen telefooncentrales overbodig. Digacom introduceerde Hosted Voice in maart 2003.

Nieuw Vennep, 14 oktober 2003 – Digacom B.V., leverancier van innovatieve telecom diensten, meldt dat haar innovatieve Hosted Voice dienst volledig geaccepteerd is. De vraag naar de dienst overtreft vele malen de verwachtingen. In de eerste 6 maanden werden de eerste bedrijven aangesloten.

Maarten Mulder (Digacom Marketing & Sales): “ Wekelijks melden zich zeer uiteenlopende bedrijven die zich plotseling realiseren dat de aanschaf van een telefooncentrale niet meer nodig is. Toch vaak een behoorlijke investering die nu vermeden kan worden.

Ander groot voordeel is dat extra functionaliteiten, zoals voicemail en wachtrij per gebruiker, beschikbaar komen tegen een gering maandelijks bedrag. Tot voor kort moest behoorlijk worden geïnvesteerd in de benodigde software. Als meerdere vestigingen van een bedrijf gebruik maken van Hosted Voice verloopt het telefoonverkeer tussen vestigingen over het bestaande netwerk. Uiteraard met zeer gunstige gevolgen voor de exploitatiekosten”

Jasper van ’t Wout (Technisch Directeur): “ De installatie werkzaamheden kunnen erg snel en effectief worden uitgevoerd. Support is volledig op afstand verzorgd. Uitbreiding van het aantal gebruikers per locatie is eenvoudig. De eindgebruiker ontvangt een toestel, plugt in op het netwerk en op afstand wordt de aansluiting verzorgd. Aanpassingen zoals het toewijzen van interne nummers zijn eveneens eenvoudig door de receptioniste uitvoerbaar.

Hosted Voice Basis verzorgt de call manager faciliteit, die de functie van de klassieke telefooncentrale overneemt. Investeren in een eigen telefooncentrale wordt in veel gevallen overbodig door deze nieuwe en economisch aantrekkelijke vorm van dienstverlening. Voor deze basisfunctie wordt een vast bedrag per gebruiker per maand in rekening gebracht.

Hosted Voice Extra geeft naar keuze toegang tot de volgende professionele diensten tegen een variabel bedrag per gebruiker:
  • Voicemail
  • Find-me-Follow-me
  • Call detail records
  • Unified Messaging
  • Interactive voice response
  • Call center applicaties

    Hosted Voice diensten worden aangeboden op basis van betrouwbare techniek die de continue bereikbaarheid optimaal garandeert.

    Digacom B.V.
    DigaCom in Nieuw Vennep optimaliseert de communicatiestructuur van organisaties op basis van innovatieve telecom diensten. De onderneming verenigt kennis van traditionele telefoniesystemen met expertise van op IP gebaseerde communicatiesystemen . Hierbij wordt de betrouwbare kwaliteit van de “oude” technologie verrijkt met de flexibiliteit en het gebruikersgemak van de moderne technologie. Meer informatie over Digacom is te vinden op www.digacom.nl

    Voor meer informatie:
    Digacom B.V.
    Madeliefstraat 14
    2153 EV NIEUW VENNEP
    telefoon: 0252 427291
    fax: 0252 426471
    www.digacom.nl

    Contact personen:
    Ing. Jasper van ’t Wout (directie)
    Maarten Mulder (verkoop)
    E-mail :info@digacom.nl



  • Click for homepage